Oferta: radca prawny

Data publikacji: 2017-01-27
Nr ref.: OR/14/2017
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: radca prawny
Informacje dodatkowe: praca na 0,5 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-02-22

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa prawna organów Miasta Poznania i Urzędu Miasta (m.in.: opiniowanie projektów aktów prawnych, umów i innych dokumentów)
  • udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych
  • uczestniczenie w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Miasto
  • występowanie w charakterze pełnomocnika Miasta lub Urzędu
    w postępowaniach przed sądami oraz innymi organami orzekającymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, wpis na listę radców prawnych
  • bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa i umiejętność ich stosowania
  • wiedza dotycząca zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego
  • bardzo dobra znajomość programów Pakiet MS Office i Lex
  • wysoki poziom umiejętności społecznych szczególnie w zakresie obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • co najmniej 5 - letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego
  • co najmniej 3 - letnie doświadczenie we współpracy z jednostkami administracji publicznej w szczególności w obsłudze prawnej projektów infrastrukturalnych z wykorzystaniem funduszy unijnych
  • znajomość zagadnień związanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi
  • znajomość języka angielskiego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla  potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-02-22 13:33