Oferta: ds. kadr

Data publikacji: 2014-11-20
Nr ref.: OW/85/2014
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. kadr
Informacje dodatkowe: praca na okres ok. 1,5 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-12-18

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie teczek akt osobowych dyrektorów nadzorowanych jednostek
  • sporządzanie projektów aktów prawnych m.in. w sprawie: powierzenia stanowiska dyrektora szkoły czy placówki oświatowej, odwołania ze stanowiska dyrektora szkoły czy placówki oświatowej, ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły czy placówki oświatowej oraz powołania komisji konkursowej
  • współpraca przy organizacji konkursów na stanowiska dyrektorów placówek oświatowych
  • koordynowanie procedury związanej z oceną pracy dyrektorów szkół i placówek oświatowych
  • prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli
  • udzielanie porad i instruktażu w sprawach kadr dyrektorom placówek, nauczycielom, pracownikom administracji szkół i placówek
  • dokonywanie przeglądów dokumentacji kadrowej placówki oświatowej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne
  • min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy w jednostkach oświatowych lub na stanowiskach związanych z administracją kadrową
  • wiedza z zakresu prawa pracy i prawa oświatowego
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
  • wysoki poziom umiejętności komunikacji

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  •  informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientem, pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy niedostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_6_info_o_ naborze_OW_85.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-12-18 15:08