Oferta: ds. organizacji szkół i placówek oświatowych
Data publikacji: 2017-12-13
Nr ref.: OW/191/2017
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. organizacji szkół i placówek oświatowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-01-22
Zakres podstawowych czynności
- sprawowanie nadzoru nad podległymi szkołami i placówkami oświatowymi w zakresie organizacji oraz budżetu w części dotyczącej wynagrodzeń, ich pochodnych i odpisów
- przygotowanie sprawozdań i informacji ze stanu realizacji zadań oświatowych
- przygotowanie materiałów niezbędnych do podejmowania decyzji związanych z lokalizacją, tworzeniem, przekształcaniem i likwidowaniem szkół/placówek
- współuczestnictwo w ocenie pracy dyrektorów szkół i placówek oświatowych
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem rekrutacji do szkół i placówek oświatowych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym w obszarze oświaty lub na stanowisku związanym z planowaniem budżetu w zakresie wynagrodzeń w dziale płac lub księgowości
- znajomość prawa oświatowego i finansów publicznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
- wysoki poziom umiejętności analizy danych
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_naborze_OW_191_2017.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2018-01-22 12:59