Oferta: ds. planowania i analiz budżetu

Data publikacji: 2013-04-11
Nr ref.: OW/18/2013
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. planowania i analiz budżetu

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-06-05

Zakres podstawowych czynności

  • opracowywanie wytycznych dot. planowania budżetu i przyjmowanie projektów planów od placówek oświatowych,
  • przyjmowanie planów finansowych sporządzonych przez placówki na podstawie zatwierdzonego projektu
  • zbieranie i analiza jednostkowych danych o kosztach oraz dochodach własnych placówek, dokonywanie syntezy danych wg rozdziałów i działów klasyfikacji budżetowej
  • analiza planów finansowych jednostek, bieżący nadzór nad ich aktualizacją
  • analiza wykonania planów finansowych placówek w okresach sprawozdawczych
  • sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w działach finansowo - księgowych
  • znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych oraz prawa oświatowego
  • umiejętność obsługi programu MS Excel w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe lub kursy i szkolenia z zakresu finansów publicznych, rachunkowości
  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z finansami w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną

 na formularzu dostępnym na stronie:bip.city.poznan.pl

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2013-06-05 09:20