Oferta: ds. planowania i analiz wynagrodzeń

Data publikacji: 2012-10-15
Nr ref.: WOW/45/2012
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. planowania i analiz wynagrodzeń

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-04-22

Zakres podstawowych czynności

  • planowanie i analiza wydatków w zakresie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, ich pochodnych i odpisów od wynagrodzeń  pracowników pedagogicznych i samorządowych zatrudnionych w szkołach i placówkach specjalnych, ośrodkach szkolno-wychowawczych, placówkach wychowania pozaszkolnego prowadzonych przez Miasto Poznań
  • sporządzanie analiz i symulacji wydatków na potrzeby: nadzorowanych szkół i placówek, Wydziału, Rady Miasta Poznania, Kuratorium Oświaty, Ministerstwa Edukacji Narodowej, organizacji związkowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomiczne, administracja
  • co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z planowaniem budżetu lub w dziale płac lub w księgowości
  • umiejętność planowania budżetu w zakresie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych
  • umiejętność sporządzania analiz i opracowań
  • umiejętność obsługi klienta
  • umiejętność obsługi programu MS Excel, Word w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe lub kursy i szkolenia z zakresu płac
  • doświadczenie na stanowisku związanym z planowaniem budżetu lub w dziale płac lub w księgowości w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość prawa oświatowego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego kontaktowania  się z innymi stanowiskami i instytucjami; dostęp do budynku oraz windy dostosowane  do potrzeb osób z dysfunkcją narządów  ruchu, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym  nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewowwynagr.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2013-04-22 14:12