Oferta: ds. remontów
Data publikacji: 2009-01-22
Nr ref.: WOW/17/2009
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. remontów
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-03-26
Zakres podstawowych czynności
pozyskiwanie i analiza danych na temat stanu technicznego obiektów oświatowych
opracowywanie planów remontów dla placówek
w oparciu o zatwierdzony plan remontów pomoc merytoryczna i organizacyjna w przygotowaniu remontów
udział w odbiorach technicznych prac remontowych
opracowywanie sprawozdań rzeczowych i kosztowych dot. realizacji planowanych remontów
współpraca z instytucjami dotującymi w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na ważniejsze remonty i wydatki majątkowe
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie średnie - technikum budowlane
dwuletnie doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją remontów
znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe - budownictwo
posiadanie uprawnień budowlanych
doświadczenie w jednostkach administracji publicznej na stanowisku ds. realizacji remontów
doświadczenie w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych i współpraca z instytucjami dotującymi
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-03-26 17:31