Oferta: ds. remontów

Data publikacji: 2009-01-22
Nr ref.: WOW/17/2009
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. remontów

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-03-26

Zakres podstawowych czynności

  • pozyskiwanie i analiza danych na temat stanu technicznego obiektów oświatowych

  • opracowywanie planów remontów dla placówek

  • w oparciu o zatwierdzony plan remontów pomoc merytoryczna i organizacyjna w przygotowaniu remontów

  • udział w odbiorach technicznych prac remontowych

  • opracowywanie sprawozdań rzeczowych i kosztowych dot. realizacji  planowanych remontów

  • współpraca z instytucjami dotującymi w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na ważniejsze remonty i wydatki majątkowe

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie - technikum budowlane

  • dwuletnie doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją remontów

  • znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych

  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym

  • umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe - budownictwo

  • posiadanie uprawnień budowlanych

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej na stanowisku ds. realizacji remontów

  • doświadczenie w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych i współpraca z instytucjami dotującymi

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WOW_17_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-03-26 17:31