Oferta: ds. remontów
Data publikacji: 2011-04-15
Nr ref.: WOW/33/2011
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. remontów
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-05-18
Zakres podstawowych czynności
- zbieranie i analiza danych dot. bazy lokalowej szkół i placówek oświatowych w skali miasta, w tym : inwentaryzacja stanu aktualnego, analiza rzeczowa i kosztowa
- przygotowywanie okresowych sprawozdań z realizacji budżetu, w tym : sprawozdań z realizacji remontów, inwestycji oraz wydatków majątkowych
- współpraca z instytucjami dotującymi w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na ważniejsze remonty, termorenowację i wydatki majątkowe
- podejmowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na remonty obiektów oświatowych ze źródeł zewnętrznych, w tym funduszy europejskich
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie budowlane i uprawnienia budowlane lub wyższe - budownictwo, ekonomiczne
- co najmniej roczne doświadczenie związane z prowadzeniem prac budowlanych, remontowych lub doświadczenie w przygotowaniu analiz finansowych, sprawozdań, rozliczeń
- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu dobrym
- umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej w zakresie realizacji i rozliczania remontów
- doświadczenie w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych i współpraca z instytucjami dotującymi
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informajce o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2011-05-18 12:12