Oferta: ds. remontów
Data publikacji: 2015-09-28
Nr ref.: OW/109/2015
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. remontów
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-10-29
Zakres podstawowych czynności
- dokonywanie analizy i oceny stanu technicznego obiektów szkół i placówek oświatowych
- określanie niezbędnych potrzeb w zakresie remontów i wydatków majątkowych
- opiniowanie zadań dla szkół i placówek oświatowych finansowanych ze środków Rad Osiedli
- koordynacja programów modernizacyjnych
- opracowywanie sprawozdań rzeczowo-finansowych ze zrealizowanych zadań
- planowanie translokacji palcówek oświatowych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie budowlane lub ekonomiczne
- trzyletni staż pracy, w tym, co najmniej rok doświadczenia w planowaniu i realizacji inwestycji lub remontów
- znajomość prawa budowlanego
- znajomość technologii budowlanych stosowanych w remontach
- umiejętność współpracy
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- doświadczenie w rozliczaniu inwestycji
- znajomość zagadnień związanych z realizacją inwestycji ze środków UE
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2015-10-29 11:27