Oferta: ds. remontów
Data publikacji: 2017-08-01
Nr ref.: OW/126/2017
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. remontów
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-09-01
Zakres podstawowych czynności
- dokonywanie analizy i oceny stanu technicznego obiektów szkół i placówek oświatowych w celu utrzymania obiektów we właściwym stanie technicznym, w tym takie zadania jak: inwentaryzacja stanu aktualnego, analiza rzeczowa i kosztowa, określanie niezbędnych potrzeb remontowych i wydatków majątkowych, koordynacja i nadzór nad realizacją programów modernizacyjnych, współpraca z radami osiedli
- wykonywanie analiz i sprawozdań z realizacji remontów i wydatków majątkowych
- opiniowanie wniosków inwestycyjnych składanych przez placówki oświatowe, rady osiedli, lokalne społeczności i inne instytucje
- przygotowywanie projektów zmian do budżetu zadaniowego Miasta Poznania w zakresie remontów i wydatków majątkowych szkół i placówek oświatowych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, budowlane
- 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum rok doświadczenia w pracy związanej z planowaniem i przygotowaniem zadań remontowych lub inwestycyjnych
- znajomość zasad finansowania i realizacji remontów oraz technologii budowlanych w przygotowaniu i realizacji remontów
- umiejętność obsługi komputera - MS Office w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy przy rozliczaniu inwestycji finansowanych ze środków unijnych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientem, pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany do potrzeby osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_naborze_SP_126_2017.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2017-09-01 14:04