Oferta: ds. rozliczenia dotacji

Data publikacji: 2015-01-19
Nr ref.: OW/7/2015
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. rozliczenia dotacji

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-02-20

Zakres podstawowych czynności

  • weryfikacja sprawozdań z wykorzystania dotacji, sporządzonych przez prowadzących szkoły i placówki niesamorządowe
  • uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez szkoły i placówki dotowane
  • sporządzanie protokołu kontroli, wystąpień pokontrolnych
  • sporządzenie sprawozdań z wykonania dotacji przekazanej dla szkół i placówek oświatowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - kierunki ekonomiczne, administracja
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym min. 1 rok doświadczenia w pracy w działach finansowo-księgowych
  • wiedza z zakresu prawa oświatowego i finansów publicznych
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programu MS Excel
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • wiedza z zakresu udzielania dotacji

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientem, pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; delegacje służbowe; dostęp do miejsca pracy niedostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_OW_7.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2015-02-20 12:13