Oferta: ds. kadr
Data publikacji: 2018-03-07
Nr ref.: OW/41/2018
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. kadr
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-04-05
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie teczek akt osobowych dyrektorów nadzorowanych jednostek
- sporządzanie projektów aktów prawnych m.in. w sprawie: powierzenia stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oświatowej, odwołania ze stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oświatowej, ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki oświatowej oraz powołania komisji konkursowej
- współpraca przy organizacji konkursów na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych
- koordynowanie procedury związanej z oceną pracy dyrektorów szkół i placówek oświatowych
- prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli
- udzielanie porad i instruktażu w sprawach kadr dyrektorom, nauczycielom, pracownikom administracyjnym szkół i placówek oświatowych
- dokonywanie przeglądów dokumentacji kadrowej szkół i placówek oświatowych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne, prawo
- minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy w jednostkach związanych z oświatą lub na stanowiskach związanych z administracją kadrową
- wiedza z zakresu prawa pracy i prawa oświatowego
- dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
- wysoki poziom umiejętności komunikacji
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- studia podyplomowe, kursy z zakresu prawa pracy
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientem, pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2018-04-05 12:47