Oferta: ds. planowania i analiz budżetu
Data publikacji: 2017-01-11
Nr ref.: OW/3/2017
Wydział: Wydział Oświaty
Stanowisko: ds. planowania i analiz budżetu
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-02-17
Zakres podstawowych czynności
- planowanie i nadzór nad prawidłową realizacją budżetów szkół i placówek oświatowych, w tym: opracowanie wytycznych dotyczących planowania budżetu oświatowego, przyjmowanie oraz weryfikacja projektów planów szkół i placówek oświatowych
- dokonywanie analizy planów finansowych szkół i placówek oświatowych, w tym: zbieranie i analizowanie składanych przez szkoły i placówki oświatowe wniosków dotyczących zmian planów finansowych, przygotowywanie, wprowadzanie i uzgadnianie zmian planów finansowych
- sporządzanie sprawozdań zbiorczych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - kierunki ekonomiczne, administracja
- minimum 6 miesięcy doświadczenia w działach finansowych, księgowych
- wiedza z zakresu prawa finansów publicznych
- znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego
- umiejętność obsługi komputera - Pakiet MS Office w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientem, pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wyniku naboru - rekrutacja nr ref. OW/3/2017 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2017-02-17 12:55