Oferta: ds. kontroli podatkowej
Data publikacji: 2022-05-11
Nr ref.: PO/123/2022
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. kontroli podatkowej
Data rozstrzygnięcia oferty
2022-06-08
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą opodatkowania nieruchomości: udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i oględzin nieruchomości, badanie ksiąg wieczystych, pozyskiwanie dowodów i informacji dotyczących nieruchomości nie zgłoszonych do opodatkowania, ustalanie stanu prawnego nieruchomości, sporządzanie sprawozdań pokontrolnych
- prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości: kontrola deklaracji podatkowych oraz informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, sprawdzanie danych o nieruchomościach w elektronicznych księgach wieczystych, składanie doniesień karnych skarbowych, prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości, analiza danych o nieruchomościach z systemu informacji przestrzennej SIP, obsługa podatników
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne kierunki uzupełnione studiami podyplomowymi/kursami z zakresu podatków lub finansów
- minimum rok stażu pracy związanej z finansami lub stosowaniem przepisów prawa podatkowego
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego oraz wiedza z zakresu finansów publicznych
- umiejętność redagowania pism i formułowania wniosków
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej w organach kontroli
- wiedza z zakresu rachunkowości
- prawo jazdy kat. B
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: ul. Słowackiego 22
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wpływ na zasoby Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PO_123_2022.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2022-06-08 00:00
Opis zmian: PO/123/2022 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2022-06-08 13:07