Oferta: ds. kontroli podatkowej
Data publikacji: 2023-03-08
Nr ref.: PO/55/2023
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. kontroli podatkowej
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na ok. 6 miesięcy
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-05-04
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą opodatkowania nieruchomości: udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i oględzin nieruchomości, badanie ksiąg wieczystych, pozyskiwanie dowodów i informacji dotyczących nieruchomości niezgłoszonych do opodatkowania, ustalanie stanu prawnego nieruchomości, sporządzanie sprawozdań pokontrolnych
- prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości: kontrola deklaracji podatkowych oraz informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, sprawdzanie danych o nieruchomościach w elektronicznych księgach wieczystych, składanie doniesień karnych skarbowych, prowadzenie i aktualizacja ewidencji podatkowej nieruchomości, analiza danych o nieruchomościach z systemu informacji przestrzennej SIP, obsługa podatników
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum rok stażu pracy w obszarze podatków, finansowo-księgowym lub bankowości
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
- umiejętność redagowania pism i formułowania wniosków
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie z obszaru prawa, ekonomii, administracji lub podatków
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej w organach kontroli
- wiedza z zakresu rachunkowości i finansów publicznych
- prawo jazdy kat. B
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: ul. Słowackiego 22
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wpływ na zasoby Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PO_55_2023.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2023-05-04 00:00
Opis zmian: PO/55/2023 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2023-05-04 13:24