Oferta: ds. kontroli podatkowej

Data publikacji: 2023-03-08
Nr ref.: PO/55/2023
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. kontroli podatkowej
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na ok. 6 miesięcy

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-05-04

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z kontrolą opodatkowania nieruchomości: udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i oględzin nieruchomości, badanie ksiąg wieczystych, pozyskiwanie dowodów i informacji dotyczących nieruchomości niezgłoszonych do opodatkowania, ustalanie stanu prawnego nieruchomości, sporządzanie sprawozdań pokontrolnych
  • prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości: kontrola deklaracji podatkowych oraz informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, sprawdzanie danych o nieruchomościach w elektronicznych księgach wieczystych, składanie doniesień karnych skarbowych, prowadzenie i aktualizacja ewidencji podatkowej nieruchomości, analiza danych o nieruchomościach z systemu informacji przestrzennej SIP, obsługa podatników

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum rok stażu pracy w obszarze podatków, finansowo-księgowym lub bankowości
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
  • umiejętność redagowania pism i formułowania wniosków

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie z obszaru prawa, ekonomii, administracji lub podatków
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej w organach kontroli
  • wiedza z zakresu rachunkowości i finansów publicznych
  • prawo jazdy kat. B

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul. Słowackiego 22
  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wpływ na zasoby Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PO_55_2023.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2023-05-04 00:00
Opis zmian: PO/55/2023 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2023-05-04 13:24