Oferta: ds. księgowości
Data publikacji: 2022-12-20
Nr ref.: PO/3/2023
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. księgowości
Informacje dodatkowe: Oddział Księgowości Opłaty za Gospodarowanie Odpadami
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-01-17
Zakres podstawowych czynności
1. Rozliczanie, windykacja i zabezpieczenie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
- kontrolowanie zaległości podatkowych oraz ich windykacja
- monitorowanie spraw egzekucyjnych, terminowości zapłat decyzji ratalnych
- obsługa i korespondencja z podatnikami
2. Księgowanie wpłat na kontach analitycznych i uzgadnianie wyciągu bankowego:
- analizowanie kont bankowych
- aktualizowanie tytułów wykonawczych związanych z egzekucją
3. Podejmowanie działań w sprawach:
- przeniesienia odpowiedzialności, wszczęcia egzekucji z nieruchomości
- złożenia wniosku o upadłość, doniesienia karno-skarbowego, upadłości, przedawnienia
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w zadaniach księgowo-finansowych lub administracyjnych
- doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość przepisów Ordynacji podatkowej, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
- dobra organizacja pracy i samodzielność
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia, administracja
- studia podyplomowe z zakresu księgowości budżetowej lub podatków
- praktyka zawodowa w zakresie podatków i opłat
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: ul. Za Bramką 1, Poznań
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wpływ na zasoby Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta MyBenefit, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2023-01-17 00:00
Opis zmian: PO/3/2023 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2023-01-17 13:48