Oferta: ds. organizacyjno-kancelaryjnych

Data publikacji: 2023-07-06
Nr ref.: PO/113/2023
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. organizacyjno-kancelaryjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-08-10

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa korespondencji w systemie Mdok, w tym przekazywanie korespondencji przychodzącej oraz zbieranie i wysyłka korespondencji wychodzącej
  • koordynowanie spraw kadrowych Wydziału, w tym m.in. ewidencja czasu pracy, delegacje, pełnomocnictwa, dostępy do systemów informatycznych i baz, ewidencja kart stanowisk pracy, itp.
  • opracowywanie okresowych sprawozdań z pracy Wydziału, raportów i analiz
  • sporządzanie projektów zmian dokumentów Wydziału, m.in. regulaminu, zarządzeń, itp.
  • zadania związane z udostępnianiem informacji publicznej i publikacjami w Biuletynie Informacji Publicznej
  • udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie
  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe
  • znajomość obiegu dokumentacji i obsługi kancelaryjnej
  • samodzielność, dobra organizacja pracy

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w obsłudze klienta w administracji publicznej lub w obsłudze kancelarii, sekretariatu

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul. Słowackiego 22, Poznań
  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w tworzeniu zasobów Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PO_113_2023.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2023-08-10 00:00
Opis zmian: PO/113/2023 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2023-08-10 10:47