Oferta: ds. ulg

Data publikacji: 2021-09-29
Nr ref.: PO/198/2021
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. ulg
Informacje dodatkowe: Oddział Analiz, Kontroli Podatkowej i Ulg

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-11-02

Zakres podstawowych czynności

  1. prowadzenie postępowania w zakresie indywidualnych wniosków o udzielenie ulg w spłacie należności:
  • prowadzenie ewidencji wniosków
  • prowadzenie postępowania wyjaśniającego
  • dokonywanie oględzin nieruchomości w postępowaniu o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych, analizowanie wniosków i złożonej dokumentacji, przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych w sprawie ulg
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o umorzeniu z urzędu zaległości podatkowych
  • przygotowywanie postanowień i zaświadczeń o pomocy de minimis

      2. prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością:

  • prowadzenie ewidencji udzielonych ulg
  • sporządzanie sprawozdań i informacji o udzielonych ulgach i pomocy publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe  
  • doświadczenie w obszarze podatków lub finansów 
  • znajomość przepisów ustaw: ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o pomocy publicznej oraz o podatkach i opłatach lokalnych
  • umiejętność analizy sprawozdań finansowych oraz przepisów prawnych

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe: prawo, ekonomiczne, administracyjne
  • studia podyplomowe z zakresu podatków, finansów publicznych lub prawa administracyjnego
  • doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
  • doświadczenie w obsłudze klienta w administracji publicznej lub w obszarze usług finansowo - podatkowych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • Miejsce pracy: ul.Słowackiego 22
  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PO_198_2021.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2021-11-02 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2021-11-02 12:46