Oferta: ds. ulg
Data publikacji: 2021-09-29
Nr ref.: PO/198/2021
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. ulg
Informacje dodatkowe: Oddział Analiz, Kontroli Podatkowej i Ulg
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-11-02
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowania w zakresie indywidualnych wniosków o udzielenie ulg w spłacie należności:
- prowadzenie ewidencji wniosków
- prowadzenie postępowania wyjaśniającego
- dokonywanie oględzin nieruchomości w postępowaniu o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych, analizowanie wniosków i złożonej dokumentacji, przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych w sprawie ulg
- prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o umorzeniu z urzędu zaległości podatkowych
- przygotowywanie postanowień i zaświadczeń o pomocy de minimis
2. prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością:
- prowadzenie ewidencji udzielonych ulg
- sporządzanie sprawozdań i informacji o udzielonych ulgach i pomocy publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w obszarze podatków lub finansów
- znajomość przepisów ustaw: ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o pomocy publicznej oraz o podatkach i opłatach lokalnych
- umiejętność analizy sprawozdań finansowych oraz przepisów prawnych
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie kierunkowe: prawo, ekonomiczne, administracyjne
- studia podyplomowe z zakresu podatków, finansów publicznych lub prawa administracyjnego
- doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
- doświadczenie w obsłudze klienta w administracji publicznej lub w obszarze usług finansowo - podatkowych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- Miejsce pracy: ul.Słowackiego 22
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PO_198_2021.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2021-11-02 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2021-11-02 12:46