Oferta: ds. usprawniania procesów

Data publikacji: 2024-05-09
Nr ref.: PO/71/2024
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. usprawniania procesów

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-06-25

Zakres podstawowych czynności

Realizowanie projektów usprawniających obieg dokumentów, realizację zadań i organizację Wydziału Podatków i Opłat, w tym m.in.:

  • analizowanie procesów w Wydziale pod kątem automatyzacji
  • poszukiwanie nowych technologii, działania na rzecz rozwoju usług cyfrowych i wdrażanie technik informatycznych wspierających pracę Wydziału
  • bieżące analizowanie rynku narzędzi do automatyzacji
  • współpraca przy koordynowaniu procesu digitalizacji dokumentów Wydziału
  • doskonalenie informatycznych narzędzi zarządczych dla kadry kierowniczej Wydziału
  • przygotowanie i koordynowanie wdrożenia automatycznych księgowań oraz doręczeń elektronicznych
  • aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej, udział w prowadzeniu wortalu podatkowego na stronie internetowej Miasta oraz publikowanie informacji o Wydziale w mediach społecznościowych Miasta
  • prowadzenie polityki informacyjnej i szkoleń wewnętrznych dotyczących nowych narzędzi
  • koordynowanie wdrożenia zasad dostępności cyfrowej w działaniach Wydziału.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe na kierunkach: informatyka, ekonomia, finanse

lub

  • wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i min. 2 lata doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych / projektów automatyzacji procesów
  • ogólna znajomość polskiej polityki podatkowej i przepisów prawa podatkowego
  • znajomość narzędzi e-administracji i technologii teleinformatycznej
  • umiejętność współpracy i koordynowania zadań zespołowych
  • dobra znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w administracji publicznej lub w obszarze doradztwa finansowego / podatkowego
  • znajomość techniczno-funkcjonalnych aspektów bezpieczeństwa informacji
  • kursy / szkolenia łączące tematykę robotyzacji RPA i optymalizacji procesów
  • studia podyplomowe z informatyzacji administracji publicznej / automatyzacji i cyfryzacji procesów / e-administracji

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul. Słowackiego 22, Poznań
  • praca głównie przy komputerze
  • kontakt z klientami wewnętrznymi i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wpływ na zasoby Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru_PO_71_2024.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2024-06-25 00:00
Opis zmian: PO/71/2024 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2024-06-25 09:24