Oferta: ds. zbiegów i ewidencji
Data publikacji: 2022-11-07
Nr ref.: PO/255/2022
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. zbiegów i ewidencji
Informacje dodatkowe: Oddział Egzekucyjny
Data rozstrzygnięcia oferty
2022-11-28
Zakres podstawowych czynności
1. Zadania w zakresie zbiegów egzekucji:
- przygotowywanie projektów adnotacji w sprawie zbiegu egzekucji, pism oraz dokumentacji celem przekazania ich do innych organów egzekucyjnych w związku ze zbiegiem egzekucji
- przygotowywanie wezwań do innych organów egzekucyjnych do przekazania adnotacji w sprawie zbiegu
- wyjaśnianie z dłużnikami zajętych wierzytelności kwestii istnienia zbiegu egzekucji
- rozliczanie wpłat dokonanych na rachunek Oddziału Egzekucyjnego
2. Współpraca z wierzycielami:
- przyjmowanie i sprawdzanie tytułów wykonawczych/adnotacji ADN-1 pod kątem formalno-prawnym, wprowadzanie ich do systemu informatycznego oraz podział i rozdział na rejony egzekucyjne
- współdziałanie w toku egzekucji z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi oraz udzielanie informacji wierzycielom o stanie prowadzonego postępowania egzekucyjnego
- ewidencjonowanie czynności egzekucyjnych w systemie informatycznym
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- znajomość przepisów Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej, Instrukcji kancelaryjnej
- doświadczenie w administracji publicznej lub w sektorze usług finansowo-bankowych
- samodzielność, asertywność i odporność na stres
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne, finanse, rachunkowość, prawo, administracja
- studia podyplomowe w zakresie podatków lub egzekucji administracyjnej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: ul. Słowackiego, Poznań
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wpływ na zasoby Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PO_255_2022.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2022-11-28 00:00
Opis zmian: PO/255/2022 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2022-11-28 10:35