Oferta: ds. usprawniania procesów
Data publikacji: 2023-12-19
Nr ref.: PO/201/2023
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: ds. usprawniania procesów
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-02-23
Zakres podstawowych czynności
Realizowanie projektów usprawniających obieg dokumentów, realizację zadań i organizację Wydziału Podatków i Opłat, w tym m.in.:
- analizowanie procesów w Wydziale pod kątem automatyzacji
- poszukiwanie nowych technologii, działania na rzecz rozwoju usług cyfrowych i wdrażanie technik informatycznych wspierających pracę Wydziału
- bieżące analizowanie rynku narzędzi do automatyzacji
- współpraca przy koordynowaniu procesu digitalizacji dokumentów Wydziału
- doskonalenie informatycznych narzędzi zarządczych dla kadry kierowniczej Wydziału
- przygotowanie i koordynowanie wdrożenia automatycznych księgowań oraz doręczeń elektronicznych
- aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej, udział w prowadzeniu wortalu podatkowego na stronie internetowej Miasta oraz publikowanie informacji o Wydziale w mediach społecznościowych Miasta
- prowadzenie polityki informacyjnej i szkoleń wewnętrznych dotyczących nowych narzędzi
- koordynowanie wdrożenia zasad dostępności cyfrowej w działaniach Wydziału
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe na kierunkach: informatyka, ekonomia, finanse i min. rok doświadczenia zawodowego lub
- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i min. 3 lata doświadczenia zawodowego
- doświadczenie w zespołach interdyscyplinarnych przy informatyzacji procesów - min. 2 lata
- doświadczenie w administracji publicznej lub w obszarze doradztwa finansowego / podatkowego - min. 2 lata
- znajomość polskiej polityki podatkowej i przepisów prawa podatkowego
- znajomość narzędzi e-administracji i technologii teleinformatycznej
- umiejętność współpracy i koordynowania prac zespołowych
- dobra znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
- znajomość techniczno-funkcjonalnych aspektów bezpieczeństwa informacji
- kursy / szkolenia łączące tematykę robotyzacji RPA i optymalizacji procesów
- studia podyplomowe z informatyzacji administracji publicznej / automatyzacji i cyfryzacji procesów / e-administracji
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: ul. Słowackiego 22, Poznań
- praca głównie przy komputerze
- kontakt z klientami wewnętrznymi i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wpływ na zasoby Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PO_201_2023.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2024-02-08 00:00
Opis zmian: PO/201/2023 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2024-02-23 11:26