Oferta: ds. administracyjnych i obsługi finansowej
Data publikacji: 2024-01-02
Nr ref.: PW/5/2024
Wydział: Wydział Prawny
Stanowisko: ds. administracyjnych i obsługi finansowej
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-01-30
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie obsługi administracyjno-finansowej Wydziału, w tym m.in.:
- prowadzenie spraw związanych z czasem pracy pracowników i kierowaniem pracowników na szkolenia
- przygotowywanie i aktualizowanie kart stanowisk pracy oraz kart użytkowników uprawniających do dostępu do systemów informatycznych
- prowadzenie ewidencji pieczęci
- wspieranie dyrektora wydziału w pozyskiwaniu i gromadzeniu dokumentów niezbędnych do prowadzenia spraw przez Wydział
- prowadzenie ewidencji mienia znajdującego się na stanie Wydziału
- prowadzenie obsługi finansowej Wydziału
- realizowanie zadań związanych z planowaniem i wykonaniem budżetu Wydziału wraz z opracowaniem sprawozdawczości budżetowej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w realizacji zadań administracyjnych
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub w kancelariach prawnych
- znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji kancelaryjnej
- ogólna wiedza z obszaru finansów publicznych
- umiejętność redagowania pism
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - nauki społeczne
- doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
- znajomość programów: KSAT, Mdok
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy - pl. Kolegiacki
- praca administracyjna przy komputerze
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, My Benefit, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2024-01-30 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2024-01-30 09:30