Oferta: ds. administracyjnych i obsługi finansowej

Data publikacji: 2024-07-26
Nr ref.: PW/122/2024
Wydział: Wydział Prawny
Stanowisko: ds. administracyjnych i obsługi finansowej

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-09-10

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie obsługi administracyjno-finansowej Wydziału, w tym m.in.:

-         prowadzenie spraw związanych z czasem pracy pracowników i kierowaniem ich na szkolenia

-         przygotowywanie i aktualizowanie kart stanowisk pracy oraz kart użytkowników uprawniających do dostępu do systemów informatycznych

-         prowadzenie ewidencji pieczęci

-         wspieranie dyrektora wydziału w pozyskiwaniu i gromadzeniu dokumentów niezbędnych do prowadzenia spraw przez Wydział

-         prowadzenie ewidencji mienia znajdującego się na stanie Wydziału

-         prowadzenie obsługi finansowej Wydziału

-         czynności związane z planowaniem i wykonaniem budżetu Wydziału i opracowaniem sprawozdań budżetowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - nauki społeczne
  • doświadczenie w pracy administracyjnej o podobnych zadaniach   
  • ogólna wiedza z obszaru finansów publicznych, szczególnie na temat budżetu zadaniowego
  • umiejętność redagowania pism
  • dobra organizacja pracy, sumienność
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowiskach obsługi administracyjnej w administracji publicznej lub kancelariach prawnych  
  • znajomość programów: KSAT, Mdok
  • umiejętność stosowania Instrukcji kancelaryjnej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy - pl. Kolegiacki 17
  • praca administracyjna przy komputerze
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, My Benefit, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru_PW_122_2024.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2024-09-10 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2024-09-10 08:19