Oferta: ds. archiwum akt komunikacyjnych
Data publikacji: 2023-03-20
Nr ref.: SOUK/59/2023
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. archiwum akt komunikacyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-04-21
Zakres podstawowych czynności
- wydawanie akt pojazdów na stanowiska pracy związane z rejestracją pojazdów
- wydawanie akt kierowców na stanowiska pracy związane z wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
- prowadzenie archiwizacji akt pojazdów i kierowców po realizacji zadań przez pracowników wydziału
- brakowanie akt pojazdów i kierowców
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z archiwizacją dokumentów
- znajomość przepisów ustawy o kierujących pojazdami, prawa o ruchu drogowym, w tym dotyczących rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania pojazdami
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - na kierunkach archiwistyka, administracja
- szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, kursy z zakresu archiwistyki
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Miejsce pracy: ul. Gronowa 22a
Warunki pracy:
- praca przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta wewnętrznego
- możliwe wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_souk_59_2023.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2023-04-21 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2023-04-21 09:09