Oferta: ds. ewidencji ludności
Data publikacji: 2017-10-27
Nr ref.: SOUK/168/2017
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. ewidencji ludności
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-12-19
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
- aktualizacja rejestru mieszkańców oraz zamieszkania cudzoziemców
- rejestracja danych w rejestrze PESEL
- aktualizacja rejestru wyborców
- prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
- obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne
- minimum pół roku doświadczenia w obsłudze klienta
- wiedza z zakresu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
- bardzo dobra umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w obsłudze klienta w administracji publicznej
- wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze; wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: inforamcja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-12-19 08:21