Oferta: ds. ewidencji ludności

Data publikacji: 2017-10-27
Nr ref.: SOUK/168/2017
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. ewidencji ludności

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-12-19

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
  • aktualizacja rejestru mieszkańców oraz zamieszkania cudzoziemców
  • rejestracja danych w rejestrze PESEL
  • aktualizacja rejestru wyborców
  • prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
  • obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • minimum pół roku doświadczenia w obsłudze klienta
  • wiedza z zakresu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
  • bardzo dobra umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w obsłudze klienta w administracji publicznej
  • wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze; wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_168.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: inforamcja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-12-19 08:21