Oferta: ds. ewidencji ludności
Data publikacji: 2018-03-15
Nr ref.: SOUK/55/2018
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. ewidencji ludności
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres dwóch lat
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-04-20
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
- aktualizacja rejestru mieszkańców oraz zamieszkania cudzoziemców
- rejestracja danych w rejestrze PESEL
- aktualizacja rejestru wyborców
- prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
- obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe: administracja, prawo
- minimum roczny staż pracy
- doświadczenie w obsłudze klienta w administracji publicznej
- wiedza z zakresu ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych wraz z aktami wykonawczymi
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
- bardzo dobra umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
- umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: stanowisko pracy zlokalizowane w sali obsługowej Wydziału, praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2018-04-20 08:44