Oferta: ds. ewidencji ludności

Data publikacji: 2018-06-28
Nr ref.: SOUK/128/2018
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. ewidencji ludności
Informacje dodatkowe: 2 etaty, w tym 1 na zastępstwo ok. 2 lata

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-08-10

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
  • aktualizacja rejestru mieszkańców oraz zamieszkania cudzoziemców
  • rejestracja danych w rejestrze PESEL
  • aktualizacja rejestru wyborców
  • prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
  • obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe lub średnie
  • minimum  rok, a w przypadku wykształcenia średniego 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta
  • wiedza z zakresu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
  • bardzo dobra umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • oryginały świadectw pracy i dokumentów potwierdzających wykształcenie należy okazać na rozmowie kwalifikacyjnej"

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze; wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2018-08-10 09:49