Oferta: ds. rejestracji pojazdów
Data publikacji: 2016-07-26
Nr ref.: SOUK /90/ 2016
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów
Informacje dodatkowe: praca na pół etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-08-24
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych, wydawania zatrzymanych dowodów rejestracyjnych
- obsługa klienta w ww. zakresie
- obsługa stanowiska informacji w Wydziale
- udzielanie informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe: prawo, nauki o administracji, ekonomia, nauki o zarządzaniu, nauki o polityce, transport
- co najmniej półroczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych
- znajomość przepisów prawa z zakresu ruchu drogowego w szczególności z rejestracji pojazdów
- umiejętność asertywnego zachowania i obsługi klienta
- umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: stanowisko pracy zlokalizowane w sali obsługowej Wydziału, praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2016-08-24 12:29