Oferta: ds. rejestracji pojazdów
Data publikacji: 2018-03-27
Nr ref.: SOUK /60/2018
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-05-14
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych
- przyjmowanie zgłoszeń zbycia pojazdów
- prowadzenie postępowań w zakresie praw jazdy, profili kandydata na kierowcę, pozwoleń i zezwoleń na kierowanie pojazdami
- obsługa klienta w ww. zakresie
- udzielanie informacji klientom ww. zakresie w ramach punktu informacji w Wydziale
- udzielanie informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- co najmniej półroczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych
- znajomość przepisów prawa z zakresu ruchu drogowego w szczególności z rejestracji pojazdów oraz ustawy o kierujących pojazdami w zakresie uprawnień do kierowania pojazdami
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- umiejętność asertywnego zachowania i obsługi klienta
- umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji w jednostkach administracji publicznej
- szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych, rozwiązań ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2018-05-14 10:27