Oferta: ds. rejestracji pojazdów

Data publikacji: 2024-03-20
Nr ref.: SOUK/52/2024
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-04-16

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych
  • przyjmowanie zgłoszeń zbycia pojazdów
  • obsługa klienta w zakresie prowadzonych spraw
  • udzielanie informacji klientom w punkcie informacyjnym Wydziału
  • udostępnianie informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie  i minimum 3 letni staż pracy

lub

  • wykształcenie wyższe i minimum półroczny staż pracy
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ruchu drogowego w szczególności związanych z rejestracją pojazdów
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • znajomość zasad i technik obsługi klienta
  • podstawowa znajomość języka angielskiego

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów, rozwiązań ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców
  • znajomość języka niemieckiego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • obowiązek składania oświadczenia majątkowego
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • miejsce pracy: ul. Gronowa 22a
  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu ładu administracyjnego Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_52_2024.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2024-04-16 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2024-04-16 08:08