Oferta: ds. rejestracji pojazdów
Data publikacji: 2024-10-29
Nr ref.: SOUK/181/2024
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-12-09
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych
- przyjmowanie zgłoszeń zbycia pojazdów
- obsługa klienta w zakresie prowadzonych spraw
- udzielanie informacji klientom w punkcie informacyjnych w Wydziale w powyższych sprawach
- udostępnianie informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
- znajomość przepisów prawa z zakresu ruchu drogowego w szczególności związanych z rejestracją pojazdów
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- znajomość zasad i technik obsługi klienta
- znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
- szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów, rozwiązań ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców
- znajomość języka niemieckiego
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Miejsce pracy: ul. Gronowa 22a, Poznań
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta
- obowiązek składania oświadczenia majątkowego
- zadania związane z kontaktem z małoletnim
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_SOUK_181_2024.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2024-12-09 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2024-12-09 13:35