Oferta: ds. uprawnień komunikacyjnych
Data publikacji: 2017-04-24
Nr ref.: SOUK/66/2017
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. uprawnień komunikacyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-12-19
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych, wydawania zaświadczeń potwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami, wydawania zatrzymanych dowodów rejestracyjnych
- prowadzenia postępowań dotyczących wydawania profili kandydata na kierowcę, praw jazdy, pozwoleń i zezwoleń na kierowanie pojazdami
- obsługa klienta w ww. zakresie
- udzielanie informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - nauki społeczne, administracja, prawo, ekonomia, finanse, nauki o zarządzaniu, transport
- co najmniej półroczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych
- znajomość przepisów ustawy o kierujących pojazdami, prawa o ruchu drogowym, w tym dotyczących rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania pojazdami
- umiejętność obsługi klienta
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: stanowisko pracy zlokalizowane w sali obsługowej Wydziału, praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-12-19 08:21