Oferta: ds. praw jazdy
Data publikacji: 2024-04-17
Nr ref.: SOUK/65/2024
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. praw jazdy
Informacje dodatkowe: praca na czas określony do końca 2024r.
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-05-23
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań dotyczących wydawania praw jazdy, międzynarodowych praw jazdy, pozwoleń na kierowanie tramwajem, zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi, kart kwalifikacji kierowców
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami
- obsługa klienta w zakresie prowadzonych spraw
- udzielanie informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie
- co najmniej roczny staż pracy
- doświadczenie w pracy administracyjnej
- znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym, w tym przepisów dotyczących wydawania uprawnień do kierowania pojazdami oraz przepisów Kodeksu Postepowania Administracyjnego
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- znajomość zasad i technik obsługi klienta
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, rozwiązań ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
- znajomość języka ukraińskiego
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Miejsce pracy: ul. Gronowa 22a
Warunki pracy:
- praca przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta
- obowiązek składania oświadczenia majątkowego
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_SOUK_65_2024.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2024-05-23 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2024-05-23 11:50