Oferta: ds. praw jazdy

Data publikacji: 2024-04-17
Nr ref.: SOUK/65/2024
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. praw jazdy
Informacje dodatkowe: praca na czas określony do końca 2024r.

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-05-23

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań dotyczących wydawania praw jazdy, międzynarodowych praw jazdy, pozwoleń na kierowanie tramwajem, zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi, kart kwalifikacji kierowców
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami
  • obsługa klienta w zakresie prowadzonych spraw
  • udzielanie  informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie
  • co najmniej roczny staż pracy
  • doświadczenie w pracy administracyjnej
  • znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym, w tym przepisów dotyczących wydawania uprawnień do kierowania pojazdami oraz przepisów Kodeksu Postepowania Administracyjnego
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • znajomość zasad i technik obsługi klienta
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, rozwiązań ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość języka ukraińskiego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Miejsce pracy: ul. Gronowa 22a

Warunki pracy:

  • praca przy komputerze
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • obowiązek składania oświadczenia majątkowego
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_65_2024.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2024-05-23 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2024-05-23 11:50