Oferta: ds. administracyjnych
Data publikacji: 2016-11-14
Nr ref.: UA/120/2016
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. administracyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-12-13
Zakres podstawowych czynności
- obsługa administracyjna oddziału, w tym: odbiór i wysyłka korespondencji, rejestracja korespondencji w systemie MOPIN, bieżące odnotowywanie spraw w rejestrach, przygotowywanie spraw do merytorycznego rozpatrzenia, przekazywanie dokumentów pracownikom merytorycznym oddziału, archiwizacja akt
- sporządzanie sprawozdań i opracowań analitycznych
- udzielanie informacji o zakresie i właściwościach spraw załatwianych w oddziale
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- przynajmniej półroczne doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
- umiejętność stosowania przepisów Instrukcji Kancelaryjnej
- podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
- bardzo dobra organizacja pracy
- bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, archiwistyka
- doświadczenie w tworzeniu sprawozdań i opracowań analitycznych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta wewnętrznego; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2016-12-13 10:27