Oferta: ds. architektury

Data publikacji: 2011-02-04
Nr ref.: WUA/10/2011
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. architektury

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-03-09

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw z zakresu administracji architektoniczno - budowlanej, m. in. przygotowywanie decyzji o  pozwoleniu  na budowę lub rozbiórkę,  decyzji zatwierdzającej projekty budowlane i  projekty zamienne, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, decyzji przenoszącej  pozwolenia na budowę
  • udzielanie informacji o toku prowadzonych postępowań administracyjnych
  • obsługa  skarg i wniosków
  • obsługa programu MOPIN (Moduł Obsługi Procesu Inwestycyjnego)

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - architektura, budownictwo
  • co najmniej roczne doświadczenie w biurach projektów lub  przy obsłudze procesów inwestycyjnych
  • znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego
  • umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w  zakresie inżynierii środowiska
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej w zakresie inwestycji budowlanych

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje -  prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WUA_10_2011.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2011-03-09 07:29