Oferta: ds. architektury

Data publikacji: 2015-12-15
Nr ref.: UA/135/2015
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. architektury

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-01-18

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z administracją architektoniczno-budowlaną, między innymi w zakresie decyzji administracyjnych związanych z budową lub rozbiórką, zatwierdzania projektów budowlanych, decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowych oraz rozstrzygania zgłoszeń związanych z budową, robotami budowlanymi, zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego
  • rozpatrywanie skarg i wniosków, w tym udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
  • wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - architektura, budownictwo
  • umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
  • bardzo dobra komunikatywność oraz umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy służbowe; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

informacja o naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2016-01-18 12:19