Oferta: ds. architektury

Data publikacji: 2007-02-14
Nr ref.: WUA/25/2007
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. architektury

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-04-02

Zakres podstawowych czynności

• przygotowywanie decyzji z zakresu prawa budowlanego, w szczególności: pozwoleń na budowę, zatwierdzania projektów budowlanych, pozwoleń na rozbiórki
• udzielanie informacji o toku prowadzonych postępowań administracyjnych
• przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie
• obsługa skarg i wniosków

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe - architektura, budownictwo
• minimum półroczne doświadczenie w firmie budowlanej, biurach projektów lub administracji publicznej
• znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego
• bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

• studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, inżynierii środowiska
• uprawnienia urbanistyczne lub budowlane

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

WUIA_25.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-04-02 09:41