Oferta: ds. architektury

Data publikacji: 2008-11-06
Nr ref.: WUA/219/2008
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. architektury

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-12-19

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie decyzji w trybie I-ej instancji tj. pozwoleń na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej, zatwierdzeń projektów budowlanych, pozwoleń na rozbiórki, zatwierdzeń projektów zamiennych, przeniesień pozwoleń na budowę

  • udzielanie informacji o toku prowadzonych postępowań administracyjnych

  • przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie

  • obsługa skarg i wniosków

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - architektura, budownictwo

  • doświadczenie w biurach projektów lub przy obsłudze procesów inwestycyjnych

  • znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego

  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, inżynierii środowiska

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

  • uprawnienia urbanistyczne lub budowlane

Wymagane dokumenty

Cv i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WUA_219.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-12-19 08:43