Oferta: ds. digitalizacji

Data publikacji: 2018-05-11
Nr ref.: UA/91/2018
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. digitalizacji

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-05-29

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa pracowni digitalizacji Wydziału
  • udzielanie informacji w zakresie posiadanych informacji o zabudowie i rozwoju miasta
  • udostępnianie skanów akt i informacji różnym instytucjom i klientom 
  • gromadzenie i digitalizacja dokumentów związanych z zagospodarowaniem miasta
  • sporządzanie sprawozdań i analiz
  • czynności związane z udostępnianiem informacji publicznych
  • wsparcie merytoryczne pracowników Poznań Kontakt w zakresie spraw realizowanych w Wydziale

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - gospodarka przestrzenna, budownictwo
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość przepisów z zakresu Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
  • bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie przy projektach z zakresu digitalizacji

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, związana z bezpośrednią  obsługą klienta, wymaga także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; dostęp do miejsca pracy dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_UA_91_2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik naboru 91/2018 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2018-05-29 14:09