Oferta: ds. doradztwa prawno-budowlanego
Data publikacji: 2009-09-23
Nr ref.: WUA/133/2009
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. doradztwa prawno-budowlanego
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres do końca 2010r
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-10-20
Zakres podstawowych czynności
ocena spraw i decyzji pod względem formalno-prawnym
ocena legislacyjna projektów tekstów mpzp
rozstrzyganie problemów interpretacyjnych zapisów w obowiązujących mpzp
kompletowanie opinii i interpretacji sądów i innych organów w dziedzinie prawno-budowlanej
współdziałanie z jednostkami Urzędu w sprawach wymagających doradztwa
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych i realizacja umów cywilnoprawnych
prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu przepisów prawnych właściwych dla zadań Wydziału
rozpatrywanie skarg i wniosków
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe - prawo
co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej lub kancelarii prawnej
znajomość procedur z zakresu KPA, prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz odpowiednio orzecznictwa i wykładni przepisów
wysoki poziom umiejętności obsługi komputera (MS Office, LEX, Temida)
Wymagania dodatkowe
dobra znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
aplikacja radcowska
umiejętność prowadzenia szkoleń
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2009-10-20 12:03