Oferta: ds. doradztwa prawno-budowlanego

Data publikacji: 2009-09-23
Nr ref.: WUA/133/2009
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. doradztwa prawno-budowlanego
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres do końca 2010r

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-10-20

Zakres podstawowych czynności

  • ocena spraw i decyzji pod względem formalno-prawnym

  • ocena legislacyjna projektów tekstów mpzp

  • rozstrzyganie problemów interpretacyjnych zapisów w obowiązujących mpzp

  • kompletowanie opinii i interpretacji sądów i innych organów w dziedzinie prawno-budowlanej

  • współdziałanie z jednostkami Urzędu w sprawach wymagających doradztwa

  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych i realizacja umów cywilnoprawnych

  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu przepisów prawnych właściwych dla zadań Wydziału

  • rozpatrywanie skarg i wniosków

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo

  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej lub kancelarii prawnej

  • znajomość procedur z zakresu KPA, prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz odpowiednio orzecznictwa i wykładni przepisów

  • wysoki poziom umiejętności obsługi komputera (MS Office, LEX, Temida)

Wymagania dodatkowe

  • dobra znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego

  • aplikacja radcowska

  • umiejętność prowadzenia szkoleń

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6- wua.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2009-10-20 12:03