Oferta: ds. egzekucji

Data publikacji: 2025-01-22
Nr ref.: UA/26/2025
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. egzekucji

Zakres podstawowych czynności

  • realizowanie i monitorowanie wdrażania uchwały krajobrazowej
  • weryfikowanie zgodności i legalności posadowienia tablic i urządzeń reklamowych, małej architektury oraz ogrodzeń z zapisami uchwały krajobrazowej
  • prowadzenie postępowań dotyczących wymierzania kar pieniężnych oraz dostosowania urządzeń reklamowych do zgodności z uchwałą krajobrazową
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących obowiązków o charakterze niepieniężnym, wynikających z ustaw: Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących
  • wystawianie skarbowych tytułów wykonawczych i kierowanie wniosków o wszczęcie egzekucji dotyczących obowiązków pieniężnych
  • przeprowadzenie wizji lokalnych w terenie
  • sporządzanie materiałów sprawozdawczych i analitycznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, geoinformacja budownictwo, architektura, architektura krajobrazu
  • wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
  • komunikatywność i dobra umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych
  • samodzielność i dobra organizacja pracy

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w doradztwie prawno-budowlanym
  • doświadczenie z zakresu prowadzenia egzekucji administracyjnej
  • uprawnienia budowlane, kursy / szkolenia z zakresu prawa budowlanego, urbanistyki

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: pl. Kolegiacki 17
  • praca głównie przy komputerze
  • wyjścia poza miejsce pracy - wizje  lokalne
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu wizerunku Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-02-11.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Stoińska
Data wytworzenia informacji: 2025-01-22 00:00
Opis zmian: Podlinkowanie ogłoszenia (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2025-01-22 15:05