Oferta: ds. egzekucji
Data publikacji: 2025-01-22
Nr ref.: UA/26/2025
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. egzekucji
Zakres podstawowych czynności
- realizowanie i monitorowanie wdrażania uchwały krajobrazowej
- weryfikowanie zgodności i legalności posadowienia tablic i urządzeń reklamowych, małej architektury oraz ogrodzeń z zapisami uchwały krajobrazowej
- prowadzenie postępowań dotyczących wymierzania kar pieniężnych oraz dostosowania urządzeń reklamowych do zgodności z uchwałą krajobrazową
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących obowiązków o charakterze niepieniężnym, wynikających z ustaw: Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących
- wystawianie skarbowych tytułów wykonawczych i kierowanie wniosków o wszczęcie egzekucji dotyczących obowiązków pieniężnych
- przeprowadzenie wizji lokalnych w terenie
- sporządzanie materiałów sprawozdawczych i analitycznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, geoinformacja budownictwo, architektura, architektura krajobrazu
- wiedza z zakresu przebiegu procesu inwestycyjnego
- komunikatywność i dobra umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych
- samodzielność i dobra organizacja pracy
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w doradztwie prawno-budowlanym
- doświadczenie z zakresu prowadzenia egzekucji administracyjnej
- uprawnienia budowlane, kursy / szkolenia z zakresu prawa budowlanego, urbanistyki
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: pl. Kolegiacki 17
- praca głównie przy komputerze
- wyjścia poza miejsce pracy - wizje lokalne
- bezpośrednia obsługa klienta
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu wizerunku Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-02-11.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Stoińska
Data wytworzenia informacji: 2025-01-22 00:00
Opis zmian: Podlinkowanie ogłoszenia (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2025-01-22 15:05