Oferta: ds. obsługi mieszkańców
Data publikacji: 2007-03-23
Nr ref.: wua/60/2007
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. obsługi mieszkańców
Informacje dodatkowe: dwa stanowiska, w tym jedno na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-05-08
Zakres podstawowych czynności
• udzielanie informacji w zakresie :
- spraw prowadzonych przez oddziały urbanistyki , tj. m.in.: wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; wydawanie postanowień o obowiązku sporządzania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
- spraw prowadzonych przez oddziały architektury, tj. m.in.: wydawanie pozwoleń na budowę / rozbiórkę i zatwierdzenia projektów budowlanych; wydawanie zgody na zmianę sposobu użytkowania obiektu; wydawanie decyzji zatwierdzającej istotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę; przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innej osoby; przyjmowanie zgłoszeń zamiaru budowy lub wykonania określonych robót budowlanych; wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu.
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - budownictwo, gospodarka przestrzenna
• doświadczenie w biurach projektów lub jednostkach administracji publicznej
• znajomość przepisów Prawo budowlane oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
• wysoki poziom umiejętności społecznych
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
• dobra znajomość procesu inwestycyjnego
• doświadczenie w zakresie obsługi klienta
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-05-08 09:40