Oferta: ds. urbanistyki
Data publikacji: 2009-12-01
Nr ref.: wua/151/2009
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-01-05
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw dot. m.in : wydawania informacji urbanistycznej o przeznaczeniu gruntów w planach zagospodarowania przestrzennego, wydawania decyzji o warunkach zabudowy, wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o lokalizacji dróg publicznych
- udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
- opracowanie informacji i materiałów analitycznych (sprawozdawczych)
- obsługa skarg i wniosków
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - architektura, gospodarka przestrzenna
- minimum półroczne doświadczenie przy opracowywaniu projektów urbanistycznych/ architektonicznych
- znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- umiejętność odczytywania m.p.z.p
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego
- uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub/i na stanowiskach związanych z obsługą klienta
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnych
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2010-01-05 10:10