Oferta: ds. urbanistyki

Data publikacji: 2012-06-19
Nr ref.: WUA/25/2012
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres 1 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-07-24

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw dot.  m.in : wydawania zaświadczeń lub opinii o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, wydawanie pisemnej informacji urbanistycznej,   przygotowywania decyzji o warunkach zabudowy, przygotowywania  decyzji o ustaleniu  lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • opracowanie informacji i materiałów analitycznych (sprawozdawczych)
  • udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
  • obsługa  skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw
  • prowadzenie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze niepieniężnym, wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - architektura,  gospodarka przestrzenna, budownictwo
  • co najmniej półroczne doświadczenie przy realizacji procesu inwestycyjnego
  • znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego
  • umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie  w jednostkach administracji publicznej dot. inwestycji budowlanych

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z osobami na innych stanowiskach,  dostęp do budynku oraz  windy dostosowane  do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewuaurb.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-07-24 08:42