Oferta: ds. urbanistyki
Data publikacji: 2012-06-19
Nr ref.: WUA/25/2012
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres 1 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-07-24
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw dot. m.in : wydawania zaświadczeń lub opinii o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, wydawanie pisemnej informacji urbanistycznej, przygotowywania decyzji o warunkach zabudowy, przygotowywania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- opracowanie informacji i materiałów analitycznych (sprawozdawczych)
- udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
- obsługa skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw
- prowadzenie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze niepieniężnym, wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - architektura, gospodarka przestrzenna, budownictwo
- co najmniej półroczne doświadczenie przy realizacji procesu inwestycyjnego
- znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego
- umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej dot. inwestycji budowlanych
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Inne informacje:
Warunki pracy: praca przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z osobami na innych stanowiskach, dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzewuaurb.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-07-24 08:42