Oferta: ds. urbanistyki
Data publikacji: 2015-01-14
Nr ref.: UA/3/2015
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na czas ok. roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-02-09
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem decyzji o warunkach zabudowy, przygotowywaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydawaniem zaświadczeń lub opinii o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
- udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
- obsługa skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw
- udostępnianie informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - architektura, gospodarka przestrzenna, budownictwo
- umiejętność stosowania przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
- bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie przy obsłudze procesu inwestycyjnego
- umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej dotyczące inwestycji budowlanych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wyniku naboru - rekrutacja UA/3/2015 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2015-02-09 10:11