Oferta: ds. urbanistyki
Data publikacji: 2016-05-27
Nr ref.: UA/63/2016
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-05
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem decyzji o warunkach zabudowy, przygotowywaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydawaniem zaświadczeń lub opinii o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
- udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
- obsługa skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw
- udostępnianie informacji publicznej będącej w posiadaniu stanowiska pracy
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - architektura, gospodarka przestrzenna
- umiejętność stosowania przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
- bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
- doświadczenie przy obsłudze procesu inwestycyjnego
- umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_UA_63_2016.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2016-07-05 10:22