Oferta: ds. urbanistyki
Data publikacji: 2005-10-10
Nr ref.: WUiA/108/2005
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki
Data rozstrzygnięcia oferty
2005-11-18
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie spraw dot.:wydawania informacji urbanistycznej o przeznaczeniu gruntów w planach zagospodarowania przestrzennego, wydawania decyzji o warunkach zabudowy, wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydawania postanowień dot. samowoli budowlanych, wydawania opinii o zgodności projektów podziałów nieruchomości w mpzp, wydawania opinii o przeznaczeniu terenu zgodnie ze studium i przepisami szczegółowymi
- Przygotowywanie odpowiedzi i informacji o toku postępowań administracyjnych
- Formułowanie opinii do opracowywanych mpzp, koncepcji
- Opracowywanie informacji i materiałów analitycznych (sprawozdawczych)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - architektura lub gospodarka przestrzenna
- co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy opracowywaniu projektów urbanistycznych / architektonicznych
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- wysoki poziom umiejętności obsługi komputera MS Office
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe urbanistyczne, z zakresu planowania przestrzennego lub budownictwa
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą klienta
Wymagane dokumenty
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: info o naborze
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2005-11-18 10:44