Oferta: ds. urbanistyki

Data publikacji: 2007-05-18
Nr ref.: WUA/113/2007
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. urbanistyki

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-07-03

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw dot.: wydawania informacji urbanistycznej o przeznaczeniu gruntów w planach zagospodarowania przestrzennego, wydawania decyzji o warunkach zabudowy, wydawania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
  • sporządzanie analiz urbanistycznych
  • Prowadzenie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze niepieniężnym
  • obsługa skarg i wniosków

Wymagania obowiązkowe

· wykształcenie wyższe - architektura, gospodarka przestrzenna

· minimum półroczne doświadczenie przy opracowywaniu projektów urbanistycznych/ architektonicznych

· znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego

· bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office

umiejętność odczytywania m.p.z.p

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego
  • uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub/i na stanowiskach związanych z obsługą klienta

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

Informacja o wyniku naboru

WUIA_113.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-07-03 14:16