Oferta: ds. architektury
Data publikacji: 2011-02-04
Nr ref.: WUA/10/2011
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. architektury
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-03-09
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw z zakresu administracji architektoniczno - budowlanej, m. in. przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub rozbiórkę, decyzji zatwierdzającej projekty budowlane i projekty zamienne, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, decyzji przenoszącej pozwolenia na budowę
- udzielanie informacji o toku prowadzonych postępowań administracyjnych
- obsługa skarg i wniosków
- obsługa programu MOPIN (Moduł Obsługi Procesu Inwestycyjnego)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - architektura, budownictwo
- co najmniej roczne doświadczenie w biurach projektów lub przy obsłudze procesów inwestycyjnych
- znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego
- umiejętność obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe w zakresie inżynierii środowiska
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej w zakresie inwestycji budowlanych
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2011-03-09 07:29