Oferta: ds. architektury
Data publikacji: 2007-12-03
Nr ref.: wua/253/2007
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. architektury
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-01-08
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie decyzji w trybie I-ej instancji tj. pozwoleń na budowę, zatwierdzania projektów budowlanych, pozwoleń na rozbiórki, zatwierdzeniu projektów zamiennych, przeniesieniu pozwoleń na budowę
- udzielanie informacji o toku prowadzonych postępowań administracyjnych
- przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie
- obsługa skarg i wniosków
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie (architektura, budownictwo) i pięcioletnie doświadczenie w biurach projektów lub w firmie budowlanej albo wykształcenie wyższe (architektura, budownictwo, inżynieria środowiska, ochrona środowiska) i roczne doświadczenie w biurach projektów lub w firmie budowlanej
- znajomość prawa budowlanego oraz przepisów planowania i zagospodarowania przestrzennego
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, inżynierii środowiska
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- uprawnienia urbanistyczne lub budowlane
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie, oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2008-01-08 14:28